Da u "pagamentu mobile" "scanning code for ordering", i cunsumatori ùn deve esse dumandatu à fà parechje scelte!

Da u "pagamentu mobile" "scanning code for ordering", i cunsumatori ùn deve esse dumandatu à fà parechje scelte!

U ghjurnale di u Populu hà rimarcatu chì mentre a scansione di codice per l'ordine di pranzi facilita assai a nostra vita, porta ancu prublemi à alcune persone.

Certi ristoranti furzanu a ghjente à fà u "codice di scansione per l'ordine", ma un numeru di anziani ùn sò micca bè à utilizà i telefoni intelligenti. Di sicuru, certi anziani usanu avà i telefoni intelligenti, Ma cumu duveranu urdinà l'alimentu?anu sempre prublemi cù l'ordine di manghjà.

Sicondu i rapporti di i media, un omu di 70 anni hà passatu una meza ora à scannà u codice per urdinà l'alimentu.Perchè e parolle nantu à u telefunu sò troppu chjuche per leghje chjaramente, è l'operazione hè assai fastidiosa, hà clicatu accidentalmente u sbagliatu, è avia da fà una volta è una volta.

U cuntrariu hè, ci era una vechja stazione di Shirataki è situata in una zona remota in Giappone chì avia persu soldi dapoi anni.Qualchissia hà prupostu di chjude sta stazione.Tuttavia, a Cumpagnia Ferroviaria di Hokkaido di u Giappone hà scupertu chì una studentessa di u liceu chjamatu Harada Kana l'utilizava sempre, cusì decisu di mantene finu à ch'ella sia graduata.

I clienti deve esse rispittivamenti datu u dirittu di sceglie, piuttostu chè esse furzati à fà scelte multiple.
20210201182124472005008262


Tempu di Postu: Feb-06-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Chat in ligna WhatsApp!