U mercatu di e-commerce transfruntier Chine cuntinueghja à esse attivu

U mercatu di e-commerce transfruntier Chine cuntinueghja à esse attivu

Affettatu da l'epidemie, u cunsumu offline hè statu soppresso.U cunsumu globale in linea hè in accelerazione.Frà elli, i prudutti cum'è a prevenzione di l'epidemie è l'arredamento di casa sò attivamente cummercializati.In u 2020, u mercatu di e-commerce transfruntier Chine ghjunghjerà à 12,5 trilioni di yuan, un aumentu di 19,04% annu à annu.

U rapportu mostra chì a tendenza di u cummerciu esteru tradiziunale in linea hè diventata sempre più evidenti.In u 2020, e transazzione transfruntiera di e-commerce di a Cina hà cuntatu u 38,86% di l'importazione totale è l'esportazione di merchenzie di u paese, un incrementu di 5,57% da 33,29% in 2019. U boom in u cummerciu in linea l'annu passatu hà purtatu opportunità rara per u mudellu. riforma di l'industria di e-commerce transfruntiera è u sviluppu di e cumpagnie di e-commerce transfruntiera, è i cambiamenti di u mercatu sò ancu accelerati.

"Cù u sviluppu acceleratu di vendita in linea B-end è abitudini di compra, un gran numaru di cummercianti B-end anu cambiatu i so cumpurtamenti di vendita in linea per risponde à i bisogni di compra di i cumpratori downstream cù l'acquistu senza cuntattu, chì hà guidatu i fornitori upstream di u B2B. piattaforma di e-commerce è U numeru di basa di utilizatori downstream hè aumentatu.U rapportu mostra chì in u 2020, e transazzioni transfrontalieri di e-commerce B2B rapprisentanu u 77,3%, è e transazzioni B2C cuntavanu u 22,7%.

In 2020, in quantu à l'esportazioni, a scala di u mercatu di e-commerce transfruntier di a Cina hè di 9,7 trilioni di yuan, un aumentu di 20,79% da i 8,03 trilioni di yuan in 2019, cù una quota di mercatu di 77,6%, un ligeru aumentu.Sutta l'epidemie, cù l'aumentu di i mudelli di shopping online globale è l'intruduzioni successive di pulitiche favurevuli per l'e-commerce transfruntier, accumpagnatu da u migliuramentu cuntinuu di i bisogni di i cunsumatori per a qualità è e funzioni di u produttu, l'esportazione di e-commerce transfruntier hà. sviluppatu rapidamente.

In quantu à l'impurtazioni, a scala di u mercatu di e-commerce transfruntier d'importazione di a Cina (cumpresi i mudelli B2B, B2C, C2C è O2O) righjunghji 2,8 trilioni di yuan in 2020, un aumentu di 13,36% da i 2,47 trilioni di yuan in 2019, è a quota di mercatu hè 22,4%.In u cuntestu di l'aumentu cuntinuu di a scala generale di l'utilizatori domestici di shopping online, l'utilizatori di Haitao anu ancu aumentatu.In u stessu annu, u numeru di l'utilizatori di e-commerce transfruntier impurtati in Cina era 140 milioni, un aumentu di 11,99% da 125 milioni in 2019. Cum'è l'aghjurnamenti di u cunsumu è a dumanda domestica cuntinueghja à espansione, a scala di l'impurtazione transfruntiera. E transazzione di e-commerce liberaranu ancu più spaziu per a crescita.
微信图片_20210526135947


Tempu di post: 26-May-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Chat in ligna WhatsApp!