Affettatu da l'epidemia, u cunsumu offline hè statu repressu. U cunsumu mundiale in linea hè in accelerazione. Frà elli, prudutti cum'è a prevenzione di l'epidemie è l'arredamentu per a casa sò scambiati attivamente. In u 2020, u mercatu di e-commerce transfrontalieru di a Cina righjungerà 12,5 trilioni di yuan, un aumentu di 19,04% annantu à l'annu precedente.
U rapportu mostra chì a tendenza di u cummerciu esternu tradiziunale in linea diventa sempre più evidente. In u 2020, e transazzioni di cummerciu elettronicu transfrontaliere di a Cina anu rapprisintatu u 38,86% di l'impurtazioni è esportazioni totali di merci di u paese, un aumentu di 5,57% da u 33,29% in u 2019. U boom di u cummerciu in linea di l'annu scorsu hà purtatu rare opportunità per a riforma di u mudellu di l'industria di u cummerciu elettronicu transfrontalieru è u sviluppu di e cumpagnie di cummerciu elettronicu transfrontaliere, è ancu i cambiamenti di u mercatu stanu accelerendu.
"Cù u sviluppu acceleratu di e vendite in linea è di l'abitudini di compra di B-end, un gran numeru di cummercianti B-end anu cambiatu i so cumpurtamenti di vendita in linea per risponde à i bisogni di compra di i cumpratori à valle cù l'approvvigionamentu senza cuntattu, ciò chì hà spintu i fornitori à monte di a piattaforma di e-commerce B2B è u numeru di basa di l'utilizatori à valle hè aumentatu." U rapportu mostra chì in u 2020, e transazzioni B2B di e-commerce transfrontaliere anu rapprisentatu u 77,3%, è e transazzioni B2C anu rapprisentatu u 22,7%.
In u 2020, in termini d'esportazioni, a scala di u mercatu di e-commerce transfrontalieru d'esportazione di a Cina hè di 9,7 trilioni di yuan, un aumentu di 20,79% da l'8,03 trilioni di yuan in u 2019, cù una quota di mercatu di 77,6%, un ligeru aumentu. Sottu à l'epidemia, cù l'ascesa di i mudelli mundiali di shopping in linea è l'introduzione successiva di pulitiche favurevuli per l'e-commerce transfrontalieru, accumpagnatu da u miglioramentu cuntinuu di i requisiti di i cunsumatori per a qualità è e funzioni di i prudutti, l'e-commerce transfrontalieru d'esportazione s'hè sviluppatu rapidamente.
In termini d'impurtazioni, a scala di u mercatu di e-commerce transfrontalieru d'impurtazioni di a Cina (cumpresi i mudelli B2B, B2C, C2C è O2O) righjungerà 2,8 trilioni di yuan in u 2020, un aumentu di 13,36% da i 2,47 trilioni di yuan in u 2019, è a quota di mercatu hè di 22,4%. In u cuntestu di l'aumentu cuntinuu di a scala generale di l'utilizatori naziunali di shopping in linea, l'utilizatori di Haitao sò ancu aumentati. In u stessu annu, u numeru di utilizatori di e-commerce transfrontalieru impurtati in Cina era di 140 milioni, un aumentu di 11,99% da i 125 milioni in u 2019. Cù l'aghjurnamenti di u cunsumu è a cuntinuazione di a espansione di a dumanda interna, a scala di e transazzioni di e-commerce transfrontalieru d'impurtazioni libererà ancu più spaziu per a crescita.

Data di publicazione: 26 di maghju 2021
