U mumentu u più difficiule di a logistica transfrontaliera: rotte terrestri, marittime è aeree "cumpletamente distrutte"

U mumentu u più difficiule di a logistica transfrontaliera: rotte terrestri, marittime è aeree "cumpletamente distrutte"

Intornu à u 10 di dicembre, un video di camionisti chì si precipitavanu à piglià scatule hà pigliatu focu in i circoli logistichi transfrontalieri. "L'epidemia mundiale multinazionale hè rimbalzata, u portu ùn pò micca funziunà currettamente, cù u risultatu chì u flussu di container ùn hè micca fluidu, è avà simu in a stagione di punta, a dumanda di consegna domestica di a Cina hè aumentata, dunque hè veramente una scatula difficiule da ottene, aghju avutu à arrubà". Un impiegatu di a cumpagnia di logistica hà parlatu.

Affettata da l'epidemia, nisun armariu, aumenti di prezzi, ritardi - a logistica transfrontaliera attraversa una stagione di punta assai difficiule.

Dapoi chì avemu ripigliatu u travagliu quest'annu, l'operazioni di pruduzzione nurmali sò riprese, ma u costu di l'esportazione è di u trasportu di i prudutti hè in effetti aumentatu significativamente, è ci ponu esse ritardi. Di fronte à un tale scenariu, a nostra sucietà cumunicheghja attivamente cù i nostri clienti per fà un livellu di pruduzzione di alta qualità più veloce è una migliore efficienza di consegna. Finu à avà, ùn avemu micca sperimentatu ritardi à longu andà. I clienti anu mantinutu una alta soddisfazione cù i nostri prudutti è a logistica.

2


Data di publicazione: 22 dicembre 2020

Mandate u vostru missaghju à noi:

Chat in linea WhatsApp!