U tempu più duru di a logistica transfruntiera: rotte terrestri, maritime è aeree "completamente distrutte"

U tempu più duru di a logistica transfruntiera: rotte terrestri, maritime è aeree "completamente distrutte"

Intornu à u 10 di dicembre, un video di i cunduttori di camioni chì si precipitanu à piglià scatuli hà pigliatu u focu in i circuli logistichi transfrontieri."L'epidemie glubale multi-paesi hà rimbalzatu, u portu ùn pò micca funzionà bè, u risultatu in u flussu di u containeru ùn hè micca liscia, è avà hè in a stagione di punta, a dumanda di consegna domestica di a Cina hè aumentata, cusì hè veramente una scatula difficiuli d'avè. à arrubà."U persunale di una cumpagnia di logistica parla.

Affettatu da l'epidemie, senza armadi, aumenti di prezzi, ritardi -- a logistica transfruntiera hè in una stagione di punta più difficiule.

Dapoi chì avemu ripigliatu u travagliu quist'annu, l'operazioni di pruduzzione nurmale sò ripigliate, ma u costu di l'esportazione di u produttu è u trasportu hè veramente aumentatu significativamente, è pò esse ritardi.Di fronte à un tali scenariu, a nostra cumpagnia cumunica attivamente cù i nostri clienti per fà più veloce Livellu di produzzione di alta qualità è efficienza di consegna mejorata.Finu a ora, ùn avemu micca sperimentatu ritardi à longu andà.I clienti anu mantinutu una alta satisfaczione cù i nostri prudutti è a logistica.

2


Tempu di pubblicazione: 22 dicembre 2020

Mandate u vostru missaghju à noi:

Chat in ligna WhatsApp!