Qingdao hà cumpletatu a prima attività di rimborsu fiscale à l'esportazione "9810" di e-commerce transfrontalieru
Sicondu a nutizia di u 14 di dicembre, Qingdao Lisen Household Products Co., Ltd. hà ricevutu guasi 100 000 yuan in rimborsi fiscali per l'esportazione di merci di cummerciu elettronicu transfrontalieru (9810) da l'Uffiziu Fiscale di u Distrettu di Qingdao Shinan di l'Amministrazione Statale di e Tasse. Questu hè u primu in Shandong. "9810" attività di rimborsu fiscale à l'esportazione.
Hè statu signalatu chì in ghjugnu di questu annu, l'Amministrazione Generale di e Duane hà publicatu l'"Annunziu nantu à l'Implementazione di a Supervisione Pilota di l'Esportazione di l'Imprese di Cummerciu Elettronicu Transfrontaliere à l'Imprese", è hà aghjustatu u codice di u metudu di supervisione duaniera in u mudellu di esportazione diretta B2B è di magazzini d'esportazione di cummerciu elettronicu transfrontaliere à l'esteru. "9710", u nome cumpletu hè "Esportazione diretta di cummerciu elettronicu transfrontaliere da impresa à impresa"; à u listessu tempu, hè aghjuntu u codice di u metudu di supervisione duaniera "9810", u nome cumpletu hè "Magazzinu d'esportazione di cummerciu elettronicu transfrontaliere à l'esteru", chì hè adattatu per l'esportazione di merci di magazzini d'esportazione di cummerciu elettronicu transfrontaliere.
L'implementazione di u novu mudellu d'esportazione B2B di cummerciu elettronicu transfrontalieru hà ulteriormente allargatu
hà definitu i canali d'esportazione di e cumpagnie di cummerciu elettronicu transfrontaliere, è u metudu di dichjarazione doganale hè diventatu più simplice è più convenientu, riducendu efficacemente u costu di u sdoganamentu di l'impresa, migliurendu a puntualità di u sdoganamentu è aiutendu e cumpagnie à gestisce megliu l'ordini internaziunali per prumove u sviluppu di u cummerciu d'esportazione.

Data di publicazione: 14 dicembre 2020
