A supremazia di a Cina hè ghjunta dopu avè patitu a pandemia di coronavirus durante u primu trimestre, ma s'hè ripresa vigorosamente cù un cunsumu chì hà ancu superatu u so livellu di un annu fà à a fine di u 2020.
Questu hà aiutatu à stimulà e vendite di prudutti europei, in particulare in i settori di l'automobile è di i beni di lussu, mentre chì l'esportazioni di a Cina versu l'Europa anu beneficiatu di una forte dumanda di elettronica.
Quest'annu, u guvernu cinese hà fattu appellu à i travagliadori per stà lucali, dunque, a ripresa ecunomica di a Cina hà pigliatu ritmu grazia à l'esportazioni robuste.
A situazione di l'impurtazioni è di l'espurtazioni di u cummerciu esteru cinese in u 2020 mostra chì a Cina hè diventata l'unica grande ecunumia di u mondu chì hà ottenutu una crescita ecunomica pusitiva.
In particulare l'industria elettronica in tutta l'esportazione, a proporzione hè significativamente più alta di i risultati precedenti, a scala di u cummerciu esteru hà righjuntu un record.

Data di publicazione: 04 di marzu di u 2021
