Chì accessori avete bisognu à cumprà un Cash Register?

Chì accessori avete bisognu à cumprà un Cash Register?

POS Allinone

 

I registratori di cassa iniziali avianu solu funzioni di pagamentu è di ricezione è eseguivanu operazioni di cullizzioni stand-alone.In seguitu, a seconda generazione di cash registers hè stata sviluppata, chì aghjunghjenu una varietà di periferiche à u cash register, cum'è i dispositi di scanning di codice à barre, è puderia esse usatu cum'è macchine stand-alone o in rete.A terza generazione di cash registers hà cuminciatu à installà sistemi operativi, cum'è l'urdinatori, chì puderanu esse cunnessi à una varietà di periferiche, è ancu una varietà di software per gestisce u ristorante.
Cù l'aumentu di a nova vendita, i cassieri intelligenti di catering anu rimpiazzatu gradualmente l'ordine manuale è u cashiering, migliurà l'efficienza di l'operazione originale.Parechje imprese di ristorazione anu cuminciatu à introduci registratori di cassa di catering per rinfurzà e capacità operative di i so buttreghi.Allora chì accessori avemu bisognu di cumprà inseme quandu compru un cash register?

1. Display di u cliente:

Sincronizza l'infurmazioni cù a pantalla principale, a doppia schermu permette à i clienti di vede chjaramente u prucessu di ordine o a lista di shopping, chì permette una cumunicazione efficace.A visualizazione in alta definizione mostra ancu à i clienti una ricchezza di attività di buttrega in modu coerente.Parechji registri POS venenu cù una seconda visualizazione per difettu, ma hè ancu cunsigliatu di verificà cù u fornitore per l'adattazione à u mumentu di a compra.

2. Scanners:

A gamma di scanners hè constantemente aghjurnata mentre l'abitudini di pagamentu continuanu à cambià.In cunsiderà e differenze in i metudi di pagamentu in e diverse regioni, l'acquistu di un cash register deve ancu esse assuciatu cù un scanner cù funzioni applicabili, cum'è e funzioni di ricunniscenza di codice à barre è QR.

3. Cash Drawer :

L'usu di scatuli di soldi per almacenà i soldi pò aiutà à fà u funziunamentu di un gran numaru di ordini à u till più ordinatu, è a facilità di gestione di segregazione permette un cambiamentu rapidu per esse fattu à i clienti chì paganu in cash.

4. Printers:

In particulare in l'operazioni di ristorante, l'usu di l'impresora pò fà tutti l'ordini più chjaramente disposti.Calchì volta dui stampanti sò nicissarii à travaglià à u listessu tempu, unu hè usatu pi stampa back-of-house cusì chì a cucina riceve l'ultime infurmazione ordine;unu hè piazzatu à u cassiere in modu chì i clienti ponu uttene i so propiu dettagli di ordine.

5. Router:

Cù un router di rete prufessiunale per i registratori di cassa per permette velocità di rete più veloci per i registratori di cassa.

6. Lettore di carte:

Cum'è un strumentu impurtante per sustene i clienti per fà pagamenti di carta, u lettore di carte hè un accessori essenziale per u cash register.

Quandu compra un cash register, i cummircianti anu da piglià in contu l'acquistu di sti accessori inseme, chì ponu esse più grande per migliurà l'efficienza generale di u cash register è furnisce un megliu serviziu di u cliente.
Hè nutate chì certi cash registers sò limitati da u tipu di scheda madre o interfaccia è ùn ponu micca sustene a cunnessione di parechji accessori.Per quessa, hè impurtante di cunsiderà i requisiti di cunfigurazione in anticipu quandu compra un cash register, o sceglie un fabricatore chì offre servizii di persunalizazione per evità prublemi di cumpatibilità.

TouchDisplays, cum'è un principale fabricatore di prudutti touch, hè sempre impegnatu à furnisce i migliori prudutti è servizii à ogni cliente.Offriamu una larga gamma di accessori da sceglie cù i nostri prudutti d'altu rendiment.Inoltre, a nostra vasta sperienza in prughjetti persunalizati assicura chì pudemu creà una soluzione unica per adattà à i vostri bisogni.

 

 

Segui stu ligame per sapè di più:

https://www.touchdisplays-tech.com/

 

 

In Cina, per u mondu

Cum'è un pruduttore cù una vasta sperienza in l'industria, TouchDisplays sviluppa soluzioni intelligenti di toccu cumpletu.Stabbilita in u 2009, TouchDisplays espansione a so attività mundiale in a fabricazioneToccate All-in-one POS,Segnaletica digitale interattiva,Touch Monitor, èLavagna Elettronica Interattiva.

Cù a squadra prufessiunale di R&D, a cumpagnia hè dedicata à offre è à migliurà e soluzioni ODM è OEM soddisfacenti, furnisce servizii di persunalizazione di marca è prudutti di prima classe.

Trust TouchDisplays, custruite a vostra marca superiore!

 

Cuntatta ci

Email: info@touchdisplays-tech.com
Numeru di cuntattu: +86 13980949460 (Skype/ WhatsApp/ Wechat)

 

 

 

soluzione tocuh pos touchscreen sistema pos sistema pos macchina di pagamentu sistema pos hardware sistema pos cashregister terminal POS macchina Puntu di vendita Sistema POS Sistemi POS Puntu di Vendita per Piccole Imprese U megliu Puntu di Vendita Puntu di Vendita per Retail Restaurant Produttore POS Manufacturing POS ODM Puntu di vendita OEM POS touch all in one POS monitor POS accessori hardware POS monitor touch screen touch pc touch display all in one monitor industriale touch signalage macchina indipendente


Tempu di pubblicazione: 30-sep-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Chat in ligna WhatsApp!