E caratteristiche di sviluppu rapidu è a tendenza futura di e-commerce in diretta

E caratteristiche di sviluppu rapidu è a tendenza futura di e-commerce in diretta

Durante l'epidemie mundiale, l'industria di streaming live in Cina hè diventata una piattaforma impurtante per a ricuperazione ecunomica.

Prima chì u cuncettu di "Taobao Live" hè statu prupostu, l'ambienti cumpetitivi si deterioranu, è u CAC hà aumentatu annu per annu.U modu di streaming live hè statu messu in modu per migliurà a tarifa di trasfurmazioni di compra.Attualmente, u statutu di sviluppu attuale di l'industria live di e-commerce di China pò riassume trè caratteristiche maiò: Fast-crescita, industrializazione, diversificazione.

 

A crescita rapida

I dati mostranu chì a scala di u mercatu di e-commerce in diretta transfruntiera di a Cina hè in crescita, è l'integrazione di a piattaforma di cuntenutu è e transazzioni di e-commerce hè prevista per mantene una situazione di crescita alta in i prossimi anni.

 

Industrializazione 

Cù u sistema di fabricazione industriale continuamente migliuratu, a Cina hà permessu à l'industria viva di esse sustinutu fermamente da a capacità industriale.Inoltre, a cuuperazione è a cumpetizione trà a piattaforma di cuntenutu è a piattaforma di e-commerce, rende l'ecologia vivente eclettica più cumpleta, arricchita.

 

Diversificazione

E-commerce live broadcast experiences such a different development, can divide multiple modes according to people, locations, etc. Early e-commerce live broadcast is principarmenti ingaghjati in dressing and beauty makeup.I tendenzi prisenti è futuri sò più diversificati.

 

Attualmente, guasi tutte e plataforme di media suciali di l'oltremare anu aumentatu a funzione in diretta, cumprese Facebook, Instagram, YouTube, etc. In a prima mità di questu annu, Tiktok era quasi 600 milioni di scaricamentu in l'App Store è Google Play d'oltremare, un aumentu di 88,7% da u listessu periodu di l'annu passatu.

 

Cù l'aumentu di u mudellu di cunsumu "live streaming", u mercatu cinese hà dimustratu un putenziale putente è vitalità, è accelerà u ritmu di l'impresa di l'entità à a trasfurmazioni digitale.Un spettaculu in diretta ordinariu ùn solu riduce a distanza da i cumpratori è i venditori, ma ancu rende u pruduttu facilmente è efficacemente affissatu davanti à u cliente.

 

Dopu à sta tendenza di sviluppu, in 2020, Alibaba International Station hà ancu cuminciatu à sviluppà gradualmente u live streaming transfrontaliero.In a prossima Alibaba March Expo, TouchDisplays furnisce servizii megliu in tutta a trasmissione in linea settimanale in diretta à i clienti.

 

Segui stu ligame per sapè di più:

https://www.touchdisplays-tech.com/

 

 

In Cina, per u mondu

Cum'è un pruduttore cù una vasta sperienza in l'industria, TouchDisplays sviluppa soluzioni intelligenti di toccu cumpletu.Stabbilita in u 2009, TouchDisplays espansione a so attività mundiale in a fabricazioneToccate All-in-one POS,Segnaletica digitale interattiva,Touch Monitor, èLavagna Elettronica Interattiva.

Cù a squadra prufessiunale di R&D, a cumpagnia hè dedicata à offre è à migliurà e soluzioni ODM è OEM soddisfacenti, furnisce servizii di persunalizazione di marca è prudutti di prima classe.

Trust TouchDisplays, custruite a vostra marca superiore!

 

Cuntatta ci

E-mail:info@touchdisplays-tech.com
Numeru di cuntattu: +86 13980949460 (Skype/ WhatsApp/ Wechat)

 

 


Tempu di Post: 31-May-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Chat in ligna WhatsApp!