A prima fiera di e-commerce transfruntiera in Cina hè stata aperta in Fuzhou

A prima fiera di e-commerce transfruntiera in Cina hè stata aperta in Fuzhou

à u 18 di marzu matina, a prima Fiera di e-Commerce transfrontaliera di Cina (in seguitu chjamata Fiera transfrontaliera) hà apertu à u Centru di Cunvenzione è Exhibition International di Fuzhou Strait.

I quattru grandi spazii di mostra includenu l'area di mostra di piattaforma integrata di e-commerce transfruntiera, l'area di mostra di i fornitori di servizii di e-commerce transfruntier, l'area di esibizione di i fornitori di e-commerce transfrontaliari, è l'area di mostra di prumuzione di marca di e-commerce transfrontaliero.L'area di mostra di i fornitori di e-commerce transfruntier hà 13 spazii di mostra di sottoselezzione: rigali, cartoleria, zona di mostra culturale è creativa, arredamenti per a casa, pranzu, cucina è zona di mostra d'usu di ogni ghjornu, accessori di l'automobile è di e moto, l'area di l'esposizione di macchine è hardware. , zona d'esposizione di tessili è vestiti, zona d'esibizione di forniture per a mamma è u zitellu di ghjoculi, zona d'esposizione di l'elettronica 3C, zona di mostra di fabricazione intelligente di casa, zona di mostra di decorazione di vacanze, scarpi, vestiti è bagagli, zona d'esposizione di sport è sport, zona d'esposizione esterna di giardinaggiu, grande salute è zona di mostra di cura medica, zona di mostra di prudutti per animali domestici, zona di mostra di boutique di rigalu ogni ghjornu.

In l'area di mostra di e piattaforme integrate di e-commerce transfrontaliero, e piattaforme di e-commerce transfrontalieri di fama internazionale cum'è Alibaba International, StationAmazon Global Store, eBay, Newegg, è e piattaforme caratteristiche regiunale in Europa, America, Africa è Sud-est asiaticu. participà à a cunferenza.Parechje plataformi seranu ancu tenuti in 2021. A prima cunferenza di promozione d'investimentu;in l'area di mostra di fornitori di e-commerce transfruntier, l'elettronica digitale, l'arredamento di casa, a cucina è l'usu di ogni ghjornu, i ghjoculi, i mamme è i zitelli, i scarpi, i vestiti, i bagaglii, u giardinaggiu è l'esterno, l'accessori di l'automobile è di a motocicletta, l'animali di l'animali, etc. -vende i prudutti di e-commerce di cunfini.

Fuzhou hà prupostu ufficialmente di custruisce attivamente "a prima cità di applicazioni digitale".

timg-14


Tempu di post: 19-mar-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Chat in ligna WhatsApp!