Prospettive sottu à l'epidemia, TouchDisplays cuntinuerà à furnisce prudutti di qualità

Prospettive sottu à l'epidemia, TouchDisplays cuntinuerà à furnisce prudutti di qualità

Cù a stabilizazione di l'epidemia naziunale, a maiò parte di l'imprese anu ripresu u travagliu, ma l'industria di u cummerciu esternu ùn hè stata capace di inizià l'alba di a ripresa cum'è altre industrie.
Mentre i paesi anu chjusu e duane una dopu l'altra, l'operazioni d'attraccu in i porti marittimi sò state bluccate, è i magazzini duanieri, prima occupati in parechji paesi, sò stati lasciati à u fretu per un pezzu. Piloti di navi portacontainer, ispettori duanieri, persunale di logistica, cunduttori di camion è guardie notturne di magazzini... a maiò parte di elli stanu "riposendu".
Studi anu indicatu chì u 27% di a calata di a dumanda di i Stati Uniti è u 18% di a calata di a dumanda di l'UE sò purtati da i pruduttori stranieri. A calata di a dumanda di i paesi sviluppati provoca ripercussioni in i paesi emergenti, in particulare a Cina, l'Asia sudorientale è u Messicu, longu à e rotte cummerciali. Cù a previsione di una forte calata di u PIB mundiale quest'annu, ùn ci hè guasi manera di mantene i 25 trilioni di dollari americani di beni è servizii in u passatu per cuntinuà à scorrere in u mondu.
Oghje ghjornu, e fabbriche in Europa, America di u Nordu è Asia fora di a Cina devenu trattà micca solu cù l'instabilità di l'approvvigionamentu di pezzi, ma ancu cù a malatia di i travagliadori, è ancu cù e chjusi lucali è naziunali senza fine. È e cumpagnie cummerciali à valle sò ancu cunfruntate à una grande incertezza. Orchard International, cù sede in Canada, hè impegnata in u cummerciu internaziunale di prudutti cum'è u mascara è e spugne da bagnu. L'impiegata Audrey Ross hà dettu chì a pianificazione di e vendite hè diventata un incubo: i clienti impurtanti in Germania anu chjusu i so magazzini; i magazzini in i Stati Uniti anu accurtatu l'orari di travagliu. À parè soiu, à u principiu, pareva una strategia saggia diversificà l'attività da a Cina, ma avà ùn ci hè micca locu in u mondu chì sia sicuru.
A pruduzzione straniera hè sempre limitata da a nova epidemia di pneumonia corona. A Cina hà una catena industriale stabile è una catena di furnimentu chì ponu coglie l'occasione. À u listessu tempu, a ripresa graduale di l'ecunumia in certi paesi hà cuntinuatu à liberà a dumanda esterna.
TouchDisplays si trova in a parte sud-occidentale di a Cina, è a situazione epidemica hè assai megliu cà quella di e zone cintrali è custere. Quandu un gran numeru di pruduttori in u mondu sò furzati à riduce o à piantà a pruduzzione per via di l'epidemia, pudemu guarantisce una pruduzzione è una consegna di prudutti stabile è di alta qualità. À u listessu tempu, implementeremu efficacemente e misure di prevenzione epidemica per minimizà l'impattu di l'epidemia nantu à a pruduzzione. Ancu s'è ùn simu micca capaci di participà à mostre internaziunali per presentà i nostri prudutti per via di l'epidemia, stemu attualmente stabilendu un novu modu d'interazzione per mezu di trasmissioni in diretta nantu à Ali. Per mezu di a trasmissione in diretta nantu à Alibaba International Station, pudemu mustrà megliu à i nostri clienti i nostri prudutti di Terminale POS è i prudutti all-in-one cunnessi. Speremu chì questu tipu di furmatu di trasmissione in diretta, chì pò arricchisce i canali stranieri è ligà rapidamente, pò presentà megliu i nostri prudutti è a nostra cultura.217977685_1100676707123750_2636917223743038046_n


Data di publicazione: 06 d'aostu 2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Chat in linea WhatsApp!