Harmony, Chì hè u più grande sistema di e-commerce di telefuninu mobile in Cina in un futuru vicinu.

Harmony, Chì hè u più grande sistema di e-commerce di telefuninu mobile in Cina in un futuru vicinu.

Dapoi u 2016, Huawei era digià sviluppatu u sistema Harmony, è dopu chì u sistema Android di Google hà tagliatu l'offerta à Huawei, u sviluppu di Harmony di Huawei era ancu acceleratu.

Prima di tuttu, u layout di cuntenutu hè più logicu è visibile: Comparatu cù a versione Android di l'APP Jingdong, a versione Harmony di l'APP Jingdong hè più logica in l'arrangementu di l'icone di l'interfaccia.Dopu chì u cuntenutu hè ridivisu in sezzioni, hè chjaru in un sguardu.

Siconda, a lettura di u cuntenutu hè più ordinata: A cuntrariu di a versione Android di l'annunzii di u telefuninu chì volanu in tuttu u screnu, u sistema Harmony rifiuta l'entrata di publicità cummerciale, purtendu l'utilizatori una sperienza di shopping pulita è piacevule.

20210129223718140652004415

Inoltre, l'Internet di Tuttu hè realizatu da l'ideale: a capacità distribuita di Harmony pò micca solu cambià in modu fluidu è rapidu u video chì hè ghjucatu in u telefuninu à u grande schermu, ma ancu aduprà u telefuninu cum'è un telecomando per rializà a manu. barrage dipintu è barrage emoji.Interazzione di alfabetizazione nantu à u grande schermu.L'infurmazione di a versione Harmony di l'APP Jingdong pò esse visualizata nantu à l'urdinatori, tablette, TV è altri terminali, rializendu l'Internet di Tuttu.

Oghje, u sistema Harmony hè prontu à andà in linea in ogni mumentu.

Tuttavia, hè assai faciule di lancià u sistema.Cumu uttene l'applicazioni mainstream maiò per stabilisce in Harmony è esse adattati per Harmony hè a più grande difficultà.

In l'ultimi 20 anni, i sviluppatori in tutta l'industria mobile sò stati basati nantu à e plataforme hardware di manu;cù Harmony, ponu caccià a scena di u telefuninu unica è apre un spaziu di cummerciale più largu.

Pò esse prematuru, ma pudemu dì avà : Addio, Android !


Tempu di Postu: Feb-01-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Chat in ligna WhatsApp!