Perchè a signalazione digitale hè più impurtante in u mondu oghje?

Perchè a signalazione digitale hè più impurtante in u mondu oghje?

In cunfrontu cù a publicità in linea, u signage digitale hè ovviamente più attraente.Cum'è un strumentu efficace, cumpresu u retail, l'ospitalità, l'assistenza sanitaria, a tecnulugia, l'educazione, u sportu o l'ambienti corporativi, a segnaletica digitale pò esse usata per cumunicà in modu efficace cù l'utilizatori.Ùn ci hè dubbitu chì a signalizazione digitale hè diventata u strumentu di marketing preferitu per l'imprese.

A segnaletica digitale hè diventata una parte di a nostra vita di ogni ghjornu.LCD displays sò assai cumuni in aeroporti è stazioni di ferrovia, è sò spessu usati per vede infurmazioni cum'è l'ora di partenza è d'arrivu.Inoltre, in l'industria di ristorazione, i menu digitale sò ancu assai cumuni.Paragunatu à deci anni fà, a ghjente oghje hè più abituata à u mondu digitale, è hè per quessa chì a signalizazione digitale hè più impurtante in u mondu d'oghje.

Perchè a signalazione digitale hè più impurtante in u mondu oghje?

LCD I display ponu aiutà e cumpagnie à sente a so presenza in un ambiente cummerciale altamente cumpetitivu.A segnaletica digitale attrae l'attenzione cù fonti, testu, animazione è video in pienu muvimentu.A signaletica digitale in i lochi publichi pò esse presentata à più persone cà i video Internet.Questi schermi di mantenimentu bassu sò a suluzione perfetta per u marketing di u produttu.Dunque, sè vo vulete un metudu di cummercializazione chì hè più prezzu di l'annunzii TV, ma pò attruverà più persone, allora a signalazione digitale hè a risposta.

U 90% di l'infurmazioni trattati da u nostru cervellu hè infurmazione visuale.Più di 60% di e persone utilizanu display digitale per amparà più nantu à u pruduttu.

A ricerca mostra chì u 40% di i clienti crede chì l'internuLCD schermi affettanu e so decisioni di compra.LCD a visualizazione pò attirà i cunsumatori per aumentà u cunsumu.Quantu 80% di i clienti ammettenu chì a raghjoni chì anu decisu di entre in a tenda era precisamente perchè a signalazione digitale fora di a tenda hà attiratu a so attenzione.

Ancu più surprisante hè chì a ghjente pò ancu ricurdà ciò chì hà vistu nantu à a signalizazione digitale un mese fà.I studii anu dimustratu chì u ritmu di memoria di signale digitale hè 83%.

 

Display digitale esterni è interni

I display digitali esterni ùn sò micca solu attrattivi, ma ancu ecunomicu.In cuntrastu, i banners tradiziunali sò caru, è a pittura utilizata per i banners tradiziunali pigghia trè ghjorni per secca completamente, è a pruduzzione manuale di grandi banners tradiziunali hè assai caru.

U ghjocu di mostra all'apertos un rolu vitale in a prumuzione di a marca.U locu di a visualizazione digitale esterna hè assai impurtante per assicurà chì ghjunghje à u publicu di destinazione.A signaletica digitale di dimensione curretta ghjoca ancu un rolu vitale in influenzà i clienti.Inoltre, a dimensione di u testu è u pruduttu è u locu di u pruduttu sò ancu impurtanti.

A signalazione digitale esterna pò travaglià in cundizioni climatichi cattivi.U schermu impermeable pò mantene boni risultati in piovi è tempeste.A signalistica digitale pò esse aghjurnata facilmente è rapidamente in ogni mumentu, in ogni locu, è ancu u cuntenutu pò essepianificatu in avanza.

A signalazione digitale interna hè generalmente aduprata in centri commerciali, buttreghi, ristoranti, alberghi è ospedali.I pezzi di sustituzione per i segni interni sò faciuli d'ottene è anu un valore operativu più altu.U screnu altamente persunalizabile permette à e cumpagnie di cambià u cuntenutu quante volte necessariu.

 

TouchDisplays fucalizza nantu à u sviluppu di a signalizazione digitale interattiva in questi anni.Ci impegnimu à furnisce i clienti prudutti persunalizati per risponde à e diverse esigenze.Per esempiu, per u stand di publicità elettronica in i lochi publichi, pudemu furnisce prudutti impermeabili, a prova di polvera è a prova di esplosione per prevene danni à i prudutti in i lochi publichi.In listessu modu, per via di i lochi esterni, pudemu furnisce prudutti cù luminosità persunalizabile.

问鼎monitori di schermu tattile4


Tempu di post: 19-aug-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Chat in ligna WhatsApp!