L'impurtanza di a cullaburazione cù l'ODM è l'OEM in l'ambiente cummerciale cumpetitivu globalmente

L'impurtanza di a cullaburazione cù l'ODM è l'OEM in l'ambiente cummerciale cumpetitivu globalmente

Poster di terminale ODM 15.6 pos

L'ODM è l'OEM sò ozzione cumunimenti dispunibili quandu prupone un prughjettu di sviluppu di produttu.Siccomu l'ambiente cummerciale cumpetitivu globalmente cambia constantemente, alcune startups tendenu à esse chjappu trà queste duie scelte.

 

U terminu OEM rapprisenta u fabricatore di l'equipaggiu originale, chì furnisce servizii di fabricazione di prudutti.U pruduttu hè cumpletamente cuncepitu da i clienti, dopu esternalizatu à a produzzione OEM.

Ricevendu tutti i materiali di cuncepimentu di u produttu, cumpresi disegni, specificazioni, è qualchì volta un muffa, OEM fabricarà prudutti basati nantu à u disignu di u cliente.In questu modu, i fatturi di risichi di a produzzione di i prudutti ponu esse bè cuntrullati, è ùn ci hè bisognu di invistisce u costu in u bastimentu di a fabbrica, è salvà risorse umane di l'impieghi è di a gestione di u travagliu.

 

Quandu travagliate cù i venditori OEM, pudete generalmente implementà u ghjudiziu nantu à se currispondenu à a vostra dumanda di marca attraversu i so prudutti esistenti.Se u fabricatore hà pruduttu prudutti simili à i prudutti chì avete bisognu, rapprisenta ch'elli anu capitu chjaramente u prucessu detallatu di produzzione è assemblea, è ci hè una catena di fornitura di materiale currispundente chì anu stabilitu una cunnessione cummerciale cumpleta.

 

ODM (fabricante di design originale) cunnisciutu ancu a fabricazione di etichetta bianca, offre prudutti di marca privata.

I clienti ponu specificà l'usu di i so nomi di marca nantu à u pruduttu.In questu modu, u cliente stessu pareva esattamente cum'è u fabricatore di i prudutti.

Perchè l'ODM faci a gestione pratica di u prucessu di produzzione, accurtà a tappa di sviluppu di spinghje novi prudutti à u mercatu, è risparmia assai costi di startup è tempu.

 

Se a cumpagnia hà una varietà di canali di vendita è di cummercializazione, mentre ùn ci hè micca capacità di ricerca è sviluppu, lassà chì l'ODM cuncepisce è cunduce a produzzione di massa standardizzata serà una grande scelta.In a maiò parte di i casi, l'ODM susteneva i servizii di persunalizazione trà u logu di a marca, u materiale, u culore, a dimensione, etc. E certi pruduttori ponu scuntrà a funzione di u produttu è i bisogni persunalizati di u modulu.

 

In generale, l'OEM hè rispunsevule per i prucessi di fabricazione, mentre chì l'ODM si cuncentra in i servizii di sviluppu di produttu è altri servizii di produttu.

Selezziunate OEM o ODM sicondu i vostri bisogni.Sè avete realizatu u disignu di u produttu è e specificazioni tecniche dispunibili per a fabricazione, OEM hè u vostru cumpagnu ghjustu.Se pensate di sviluppà prudutti, ma ùn mancanu di capacità di R&D, u travagliu cù ODM hè cumunimenti cunsigliatu.

 

Induve truvà i fornitori ODM o OEM?

In cerca di siti B2B, uttene risorsi di venditori ODM è OEM abbundanti.O participà à e fieri di l'autorità, pudete truvà chjaramente u fabricatore chì risponde à i bisogni visitendu una mansa di mostra di commodità.

Di sicuru, site benvenutu à cuntattà TouchDisplays.Sicondu più di deci anni di sperienza di fabricazione, offremu e soluzioni ODM è OEM più prufessiunali è di alta qualità per aiutà à ottene u valore ideale di a marca.Cliccate u ligame seguente per sapè più nantu à u serviziu di persunalizazione.

https://www.touchdisplays-tech.com/odm1/


Tempu di post: Apr-19-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Chat in ligna WhatsApp!