A mudernizazione di a tecnulugia di almacenamiento di dati di l'informatica porta opzioni diversificate orientate à u cliente

A mudernizazione di a tecnulugia di almacenamiento di dati di l'informatica porta opzioni diversificate orientate à u cliente

03产品 官网文章配图

 

L'ENIAC, u primu urdinatore digitale elettronicu mudernu in u mondu, hè statu finitu in u 1945, purtendu un grande avanzu à u sviluppu di a tecnulugia di l'informatica.

 

Tuttavia, stu putente pioniere di l'informatica ùn hà micca capacità di almacenamento, è i prugrammi di l'informatica sò cumpletamente inseriti da u circuitu esternu.Ogni volta chì l'accende o tratta novi operazioni, un gruppu d'ingegneri hà da tirà è plug millaie di fili multi-core.

 

Prestu, a Mercury Delay-line Memory hè stata inventata.Prima di a presentazione di a memoria di u core di a memoria di semiconductor (RAM), a Memoria Mercury Delay-line hè aduprata cum'è a prima memoria di l'urdinatore.Pò esse chjamatu ancu a memoria principale più ingombrante di a storia.A linea di ritardu di mercuriu hè custituita da una serie di tanki di mercuriu chì hè 1500 mm di lunghezza è 10 mm di diametru è pieni di mercuriu, pisendu sin'à 1 tonna.

 

Cù a rializazione di a mudernizazione di a scienza è a tecnulugia di a memoria di l'informatica, i cumpunenti di almacenamiento sò gradualmente diventati compatti è flessibili, purtendu più comodità à l'utilizatori.

 

Quandu selezziunate l'almacenamiento di l'urdinatore, e duie parte chì deve esse cunsideratu sò a memoria è u discu duru.Quandu l'utilizatore corre u software è processa u documentu, i dati sò generalmente guardati in memoria.Mentre chì un almacenamentu longu hè necessariu, i dati seranu guardati in u discu duru.U funziunamentu di a memoria è di i discu duru determina a prestazione di u CPU, chì decide l'efficienza di u travagliu generale di a macchina sana.

 

Prima, a RAM (Random Access Memory) hè rispunsevuli di una varietà di software, dati di input è output, risultati intermedi, infurmazione di scambiu esterni, etc. Muntà RAM più grande aiuta à aumentà a vitezza è a cumpetenza di a macchina.

 

Attualmente, a cunfigurazione di RAM mainstream hè 8GB, chì pò esse cumpetente per a maiò parte di e situazioni di operazione.Tuttavia, u funziunamentu di parechje applicazioni affetta inevitabbilmente u rendiment generale.Per esempiu, sistemi di ghjocu high-end o software grande necessitanu una capacità di 16GB o 32GB.Quandu determinate i vostri bisogni di memoria, verificate e richieste di ogni prugramma per assicurà chì pudete eseguisce u software chì avete bisognu.

 

U dispusitivu di almacenamento in l'urdinatore aiuta l'operazione di u CPU, in più di a RAM, hè ancu bisognu di cunsiderà u discu duru.Ci sò dui tipi principali, SSD è HDD.

 

SSD hà un accessu di dati più veloce, ma capacità più chjuca è prezzu caru, è a vita di serviziu hè più corta;si pò principià, curriri appiicazioni, è trasfiriri schedari più veloce.Pò esse a scelta ghjusta di sistemi mainstream è laptops high-end.

 

HDD usa tecnulugii più vechje è più mature è ci vole tempu per accelerà a gestione di dati.U discu duru furnisce una grande capacità è costu ecunomicu.Dunque, almenu in i prossimi anni, l'equipaggiu di l'informatica ecunomica continuarà à offre un discu duru.

 

Quandu sceglite a memoria è u discu duru, u più impurtante hè a dumanda esplicita è e cundizioni di u budget.TouchDisplaysoffre un serviziu cumpletu di persunalizazione per ottene a massima satisfaczione di i vostri bisogni persunalizati nantu à i cumpunenti di u sistema.Cride inTouchDisplays, sceglite un futuru tecnologicu megliu.

 

Segui stu ligame per sapè di più:

https://www.touchdisplays-tech.com/

 

 

In Cina, per u mondu

Cum'è un pruduttore cù una vasta sperienza in l'industria, TouchDisplays sviluppa soluzioni intelligenti di toccu cumpletu.Stabbilita in u 2009, TouchDisplays espansione a so attività mundiale in a fabricazioneTouch All-in-one POS, Segnaletica Digitale Interattiva, Monitor Touch, è Lavagna Elettronica Interattiva.

Cù a squadra prufessiunale di R & D, a cumpagnia hè dedicata à offre è à migliurà a soddisfazioneODMèOEMsuluzioni, furnisce servizii di persunalizazione di marca è prudutti di prima classe.

 

Cuntatta ci!

E-mail:info@touchdisplays-tech.com
Numeru di cuntattu: +86 13980949460 (Skype/ WhatsApp/ Wechat)


Tempu di Postu: Apr-27-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Chat in ligna WhatsApp!