[Retrospect and Prospect] Relocation and Expansion

[Retrospect and Prospect] Relocation and Expansion

cumpagnia

 

Basatu nantu à un novu puntu di partenza;

Crea una nova progressione rapida.

 

A cerimonia di trasferimentu di Chengdu Zenghong Sci-Tech Co., Ltd., un fabricatore espertu chì offre soluzioni intelligenti di touchscreen in Cina, hè stata ospitata cù successu in 2017.

 

Fundatu in u 2009, TouchDisplays hè dedicatu à furnisce soluzioni touchscreen per risponde à a dumanda di u mercatu sempre cambiante.

A cumpagnia si traslada in a Zona Industriale Intelligente è Informativa di Chengdu, l'uffiziu è l'area di u centru di R&D copre più di 2000 m.2, è continuerà à unisce a nostra più di una decennia di sapè fà è cunniscenze nantu à u sviluppu di u produttu, a tecnulugia è e capacità di produzzione di punta per furnisce una macchina avanzata è servizii di persunalizazione più cumpleti per serve per i scenarii d'applicazione in tutte e grandi industrie, cumprese l'ospitalità. , catering, equipamentu di fabbrica, dispusitivi medichi, è publicità esterna, etc.

 

Continua à esplorà, vai avanti.Cum'è una forza di nova generazione in l'industria di u toccu in u Sud-Ovest di a Cina, TouchDisplays seguirà u sviluppu di i tempi, reagisce positivamente à l'orientazione di a pulitica, coglie megliu opportunità cù una piattaforma più altu, cercanu un sviluppu più veloce è megliu, è s'impegna à imbarcà un novu è megliu. capitulu impurtante.Un capitulu chì significa crescita, evoluzione è novi opportunità.

 

Segui stu ligame per sapè di più:

https://www.touchdisplays-tech.com/

 

 

In Cina, per u mondu

Cum'è un pruduttore cù una vasta sperienza in l'industria, TouchDisplays sviluppa soluzioni intelligenti di toccu cumpletu.Stabbilita in u 2009, TouchDisplays espansione a so attività mundiale in a fabricazioneToccate All-in-one POS,Segnaletica digitale interattiva,Touch Monitor, èLavagna Elettronica Interattiva.

Cù a squadra prufessiunale di R&D, a cumpagnia hè dedicata à offre è à migliurà e soluzioni ODM è OEM soddisfacenti, furnisce servizii di persunalizazione di marca è prudutti di prima classe.

Trust TouchDisplays, custruite a vostra marca superiore!

 

Cuntatta ci

Email: info@touchdisplays-tech.com
Numeru di cuntattu: +86 13980949460 (Skype/ WhatsApp/ Wechat)

 

 

 

soluzione tocuh pos touchscreen sistema pos sistema pos macchina di pagamentu sistema pos hardware sistema pos cashregister terminal POS macchina Puntu di vendita Sistema POS Sistemi POS Puntu di Vendita per Piccole Imprese U megliu Puntu di Vendita Puntu di Vendita per Retail Restaurant Produttore POS Manufacturing POS ODM Puntu di vendita OEM POS touch all in one POS monitor POS accessori hardware POS monitor touch screen touch pc touch display all in one monitor industriale touch signalage macchina indipendente

 


Tempu di post: Jul-27-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Chat in ligna WhatsApp!