[Retrospect and Prospect] Aumentu di a capacità di produzzione, accelerate a crescita di a cumpagnia

[Retrospect and Prospect] Aumentu di a capacità di produzzione, accelerate a crescita di a cumpagnia

bracciu auto manipulatore

 

In u 2020, TouchDisplays hà sviluppatu una basa di pruduzzione cooperativa nantu à una pianta di trasfurmazioni in outsourcing (TCL Group Company), ottenendu una capacità di produzzione mensile di più di 15,000 unità.

 

TCL hè stata stabilita in u 1981 cum'è una di e prime cumpagnie di joint venture in Cina.TCL hà iniziatu à pruduce nastri magnetichi è eventualmente hà allargatu l'affari à a produzzione di terminali intelligenti, display di semiconduttori, fotovoltaici semiconduttori è materiali semiconduttori, finanzii industriali è investimenti.Sta cooperazione diventerà sicuramente un altru impulsu enormu per aumentà a capacità di produzzione TouchDisplays.

 

In u stessu annu, TouchDisplays hà lanciatu una linea di prudutti di terminal POS di desktop 21,5 inch customizata di alta gamma.

 

Stu pruduttu POS hà una batteria di riserva integrata, chì significa chì pò eseguisce indipindente per un periudu di tempu quandu l'alimentazione di energia falla per un fallimentu, assicurendu a stabilità di u travagliu.A funzione di l'impresora integrata hè aduttata ancu, facendu chì u dispositivu perifericu sia integratu in a macchina POS.Inoltre, u disignu di a struttura chì a macchina pò esse riparata senza disassemblamentu hè aduttatu per furnisce una durabilità più altu.Inoltre, u disignu di l'imballaggio hè statu ancu migliuratu, aduttendu un imballaggio indipendente di l'aviazione rinfurzata.Permette à u pruduttu per esse fermamente prutettu durante u trasportu internaziunale di longa distanza è salvaguarda l'interessi di i dui partiti.

 

L'innovazione è a creazione di più grandi prudutti hè ciò chì TouchDisplays hè stata dedicata da a so creazione, sperendu di furnisce soluzioni di toccu satisfacenti per ogni cliente.

 

 

 

Segui stu ligame per sapè di più:

https://www.touchdisplays-tech.com/

 

 

In Cina, per u mondu

Cum'è un pruduttore cù una vasta sperienza in l'industria, TouchDisplays sviluppa soluzioni intelligenti di toccu cumpletu.Stabbilita in u 2009, TouchDisplays espansione a so attività mundiale in a fabricazioneToccate All-in-one POS, Segnaletica digitale interattiva, Touch Monitor, èLavagna Elettronica Interattiva.

Cù a squadra prufessiunale di R&D, a cumpagnia hè dedicata à offre è à migliurà e soluzioni ODM è OEM soddisfacenti, furnisce servizii di persunalizazione di marca è prudutti di prima classe.

Trust TouchDisplays, custruite a vostra marca superiore!

 

Cuntatta ci

Email: info@touchdisplays-tech.com
Numeru di cuntattu: +86 13980949460 (Skype/ WhatsApp/ Wechat)

 

 

 

soluzione tocuh pos touchscreen sistema pos sistema pos macchina di pagamentu sistema pos hardware sistema pos cashregister terminal POS macchina Puntu di vendita Sistema POS Sistemi POS Puntu di Vendita per Piccole Imprese U megliu Puntu di Vendita Puntu di Vendita per Retail Restaurant Produttore POS Manufacturing POS ODM Puntu di vendita OEM POS touch all in one POS monitor POS accessori hardware POS monitor touch screen touch pc touch display all in one monitor industriale touch signalage macchina indipendente

 


Tempu di Postu: Aug-12-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Chat in ligna WhatsApp!