[Retrospect and Prospect] Onorevoli è rimarchevuli rializazioni

[Retrospect and Prospect] Onorevoli è rimarchevuli rializazioni

 

autorizatu

Da u 2009 à u 2021, u tempu hà assistitu à u grande sviluppu è a rimarchevule successu di TouchDisplays.

 

Pruvatu da CE, FCC, RoHS, verificazione TUV, è certificazioni ISO9001, a nostra capacità di fabricazione superiore rende l'affidabilità è a prufessionalità di a soluzione touch ben fundata.

 

Inoltre, per ottene prudutti tecnichi di alta qualità, è migliurà l'esperienza di l'utilizatori, TouchDisplays cuntinueghja à esse pioniere è sviluppà.Aderisce à i standard tecnologichi diversificati, avemu ottenutu 15 brevetti di tecnulugia distintivi attraversu insights unichi in l'innuvazione tecnologica è funzionale.

 

In l'ultima decada d'anni, incessantemente strittendu per l'eccellenza in a cumpetizione di u mercatu, TouchDisplays hà ricevutu u Premiu Quasi-unicorn Enterprises è u Premiu per l'Imprese di Tassazione eccellenti emessi da u guvernu.

 

In u 2021, cum'è l'unica impresa di punta KA di l'industria di u toccu in a Cina di u centru occidentale, TouchDisplays hà stabilitu una cullaburazione strategica profonda cù Alibaba Group, è hà ricevutu u Premiu New Star Enterprises (Midwest Region).

 

Segui stu ligame per sapè di più:

https://www.touchdisplays-tech.com/

 

 

In Cina, per u mondu

Cum'è un pruduttore cù una vasta sperienza in l'industria, TouchDisplays sviluppa soluzioni intelligenti di toccu cumpletu.Stabbilita in u 2009, TouchDisplays espansione a so attività mundiale in a fabricazioneToccate All-in-one POS, Segnaletica digitale interattiva, Touch Monitor, èLavagna Elettronica Interattiva.

Cù a squadra prufessiunale di R&D, a cumpagnia hè dedicata à offre è à migliurà e soluzioni ODM è OEM soddisfacenti, furnisce servizii di persunalizazione di marca è prudutti di prima classe.

Trust TouchDisplays, custruite a vostra marca superiore!

 

Cuntatta ci

Email: info@touchdisplays-tech.com
Numeru di cuntattu: +86 13980949460 (Skype/ WhatsApp/ Wechat)

 

 

 

soluzione tocuh pos touchscreen sistema pos sistema pos macchina di pagamentu sistema pos hardware sistema pos cashregister terminal POS macchina Puntu di vendita Sistema POS Sistemi POS Puntu di Vendita per Piccole Imprese U megliu Puntu di Vendita Puntu di Vendita per Retail Restaurant Produttore POS Manufacturing POS ODM Puntu di vendita OEM POS touch all in one POS monitor POS accessori hardware POS monitor touch screen touch pc touch display all in one monitor industriale touch signalage macchina indipendente

 


Tempu di post: 19-aug-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Chat in ligna WhatsApp!