[Retrospect and Prospect] Da l'iniziu di TouchDisplays

[Retrospect and Prospect] Da l'iniziu di TouchDisplays

QQ图片20220222165943

In 2009, TouchDisplays hè statu stabilitu in, a "Terra Celestiale di Plenty", Chengdu, co-fundata da u Signore Aaron Chen è a Sra Lily Liu.

 

Continua à mudernizà è à esplorà, TouchDiaplays hè impegnatu à diventà u pruduttore di soluzioni intelligenti di schermi tattili di punta à l'industria attraversu una crescita accelerata sostenibile, è espansione a so attività in u mondu sanu in a fabricazione di Touch All-in-one POS, Segnale Digitale Interattivu, Monitor Touch è Lavagna Elettronica Interattiva. .

 

Da u 2009 à u 2022, in più di l'aghjurnamentu cuntinuu è l'iterazione di i prudutti, l'imaghjini di a marca di a cumpagnia hè ancu aghjurnata passu per passu.Vale a pena nutà chì a nostra marca LOGO hà ancu subitu duie aghjurnamenti.Da u LOGO di marca cù aranciu è blu à u principiu à u LOGO novu aghjurnatu di a terza versione - cum'è mostra in a figura.U LOGO hè cumpostu di lettere cumminate cù elementi di toccu di impronte digitali.E lettere TD maiuscule sò inclinate à a diritta superiore, chì significa un sviluppu vigoru è prosperità.

 QQ图片20220602163358

Aderendu à u cuncettu di a cultura di l'affari basata nantu à l'Integrità, è in linea cù a strategia di sviluppu glubale naziunale di "esce", TouchDisplays hè basatu in Cina è va à u mondu, prumove un novu capitulu in u sviluppu di l'industria di fabricazione elettronica in u mondu. e regioni sud-occidentali di a Cina.

 

 

Segui stu ligame per sapè di più:

https://www.touchdisplays-tech.com/

 

 

In Cina, per u mondu

Cum'è un pruduttore cù una vasta sperienza in l'industria, TouchDisplays sviluppa soluzioni intelligenti di toccu cumpletu.Stabbilita in u 2009, TouchDisplays espansione a so attività mundiale in a fabricazioneToccate All-in-one POS,Segnaletica digitale interattiva,Touch Monitor, èLavagna Elettronica Interattiva.

Cù a squadra prufessiunale di R&D, a cumpagnia hè dedicata à offre è à migliurà e soluzioni ODM è OEM soddisfacenti, furnisce servizii di persunalizazione di marca è prudutti di prima classe.

Trust TouchDisplays, custruite a vostra marca superiore!

 

Cuntatta ci

Email: info@touchdisplays-tech.com
Numeru di cuntattu: +86 13980949460 (Skype/ WhatsApp/ Wechat)

 

 

 

 

 

 

 

 

soluzione tocuh pos touchscreen sistema pos sistema pos macchina di pagamentu sistema pos hardware sistema pos cashregister terminal POS macchina Puntu di vendita Sistema POS Sistemi POS Puntu di Vendita per Piccole Imprese U megliu Puntu di Vendita Puntu di Vendita per Retail Restaurant Produttore POS Manufacturing POS ODM Puntu di vendita OEM POS touch all in one POS monitor POS accessori hardware POS monitor touch screen touch pc touch display all in one monitor industriale touch signalage macchina indipendente


Tempu di posta: 02-02-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Chat in ligna WhatsApp!