A ricerca mostra chì queste sò e 3 funzioni di macchina All-in-one più cunsigliate ...

A ricerca mostra chì queste sò e 3 funzioni di macchina All-in-one più cunsigliate ...

monitor

 

 

Cù a pupularità di e macchine all-in-one, ci sò più è più stili di macchine touch o macchine interattive all-in-one in u mercatu.Parechji amministratori di l'imprese cunsiderà i vantaghji di tutti l'aspetti di u pruduttu quandu cumprà prudutti, per applicà à u so propiu ambiente di applicazione.Allora quandu compra unMacchina all-in-one, chì aspetti sò degne d'attenzione?

 

✔️ Longa garanzia di u pruduttu

Cum'è unu di i prudutti elettronichi, a Segnaletica Digitale Interattiva senza una garanzia affidabile puderia tende à piantà di travaglià quandu si usa qualchì volta.Quellu chì l'assemblea cù cumpunenti usati farà facilmente l'operatori pazzi.

 

✔️ Funzione touch superiore

Soprattuttu mentre agisce cum'è un kiosk self-service, una macchina IDS cù funzioni di toccu di putenza è un altu rendimentu di a macchina seria preferita, rende ogni operazione rapida è rapida.

 

✔️ Pannello resistente à l'acqua

A macchina All-in-one sarà certamente supposta di scuntrà cundizioni ambientali cumplessi, ùn importa induve hè.U primu requisitu chì esce hè a resistenza à splash d'acqua.

 

Per migliurà l'esperienza d'utilizatore di i nostri clienti, TouchDisplays offre prudutti All-in-one garantiti 3 anni cù schermi touchable è impermeabili à 10 punti.Se vulete una macchina chì hà, ma ùn hè micca limitatu à queste caratteristiche citate, sceglite TouchDisplays!

Cù una vasta sperienza di fabricazione è una squadra di prughjettu prufessiunale, TouchDisplays cuntinueghja à furnisce i prudutti d'alta qualità più affidabili in l'industria di e macchine all-in-one.Ùn sò limitati à i mudelli di prudutti standard, altre putenziali di soluzioni intelligenti interattive touchscreen sò ancu dispunibili da u squadra di serviziu di persunalizazione prufessiunale.

 

In Cina, per u mondu

Cum'è un pruduttore cù una vasta sperienza in l'industria, TouchDisplays sviluppa soluzioni intelligenti di toccu cumpletu.Stabbilita in u 2009, TouchDisplays espansione a so attività mundiale in a fabricazioneToccate All-in-one POS,Segnaletica digitale interattiva,Touch Monitor, èLavagna Elettronica Interattiva.

Cù a squadra prufessiunale di R&D, a cumpagnia hè dedicata à offre è à migliurà e soluzioni ODM è OEM soddisfacenti, furnisce servizii di persunalizazione di marca è prudutti di prima classe.

 

 

Cuntatta ci

Email: info@touchdisplays-tech.com
Numeru di cuntattu: +86 13980949460 (Skype/ WhatsApp/ Wechat)

 

 

 

soluzione tocuh pos touchscreen sistema pos sistema pos macchina di pagamentu sistema pos hardware sistema pos cashregister terminal POS macchina Puntu di vendita Sistema POS Sistemi POS Puntu di Vendita per Piccole Imprese U megliu Puntu di Vendita Puntu di Vendita per Retail Restaurant Produttore POS Manufacturing POS ODM Puntu di vendita OEM POS touch all in one POS monitor POS accessori hardware POS monitor touch screen touch pc touch display all in one monitor industriale touch signalage macchina indipendente


Tempu di Postu: Nov-28-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Chat in ligna WhatsApp!