Cumu sceglie una macchina POS Touch all-in-one adatta?

Cumu sceglie una macchina POS Touch all-in-one adatta?

cfgfj

UTouch all-in-one POSmachina accuminciau à esse commercialized in 2010. As lu computer tableta intrutu in un periodu di crescita rapida, a proporzione di l'applicazioni di u toccu macchina all-in-one cuntinuò à cresce.È u mercatu glubale hè in u tempu di sviluppu à alta velocità di diversificazione di produttu è diversificazione di marca.Per quessa, hè particularmente impurtante di sceglie un pruduttu adattatu.

Analizemu brevemente alcuni punti chjave quandu sceglite un terminal POS:

 

A prova di polvere

Quandu si tratta di a funzione di a macchina, cunziddi chì a macchina POS hè un dispositivu elettronicu, soprattuttu cù una grande schermu toccu, hè faciule d'attirà a polvera.Se a polvera s'accumula, tende à causà a macchina à malfunzionamentu.Dunque, a polvera deve esse pulita regularmente.O Scelta di un pruduttu cù funzione antipolvera serà più senza preoccupazioni.

 

Touch Screen

Siconda, u touch screen rende tuttu accessibile.Diciaremu ancu chì sè vo circate un POS chì ùn hà micca una interfaccia d'utilizatore touchscreen, basta camminate.Ci hè un mutivu chì i touchscreens sò diventati u standard previstu per e soluzioni POS premium.Sò intuitivi è familiari à l'usu, è permettenu l'operazioni per esse realizatu più veloce è più efficiente.

 

Multiple Ininterfacce

Printers, scanners, cash drawers, è altre funzioni di u cash register deve avè interfacce per sustene.U terminal di Touchdisplays pò persunalizà e funzioni cunnesse cum'è necessariu.

 

Prestazione credibile

Per esempiu, un ristorante hà bisognu à apre da a matina à a notte, è hà da trattà cù ordini da parechji clienti, chì esige una operazione liscia à longu andà chì dipende principalmente da u rendiment di CPU è di dissipazione di calore.

 

Ghjudicate a forza di u fabricatore

S'ellu ci hè un certificatu di patente di produttu;s'ellu ci hè una longa storia di sviluppu di terminali self-service;O s'ellu ci sò dipartimenti pertinenti per u sviluppu di terminale self-service, teste, fabricazione è mantenimentu, è un sistema di serviziu cumpletu.Pò esse garantitu chì quandu u terminal self-service falla, pò esse riparatu o rimpiazzatu à a più veloce veloce à a satisfaczione di u cumpratore?

 

Sceglite uterminal POSchì hè ghjustu per a vostra attività

Un POS classicu hè un terminal di cassa in un locu fissu induve l'ordine sò inseriti è i pagamenti sò processati in ogni mumentu.I terminali POS restanu u pilastru di u POS di u ristorante.Ma hè impurtante di sceglie l'opzione ghjusta per a vostra attività.

Sè vo site in un picculu ristorante induve u spaziu hè di primura, hè megliu aduprà un compactu chì offre diverse opzioni di muntatura invece di un grande terminal cù una grande schermu.In i ristoranti più grande, pò esse sensu per avè dui o più terminali per chì l'impiegati ùn anu micca bisognu di aspittà per una sola macchina.

Inoltre, cunzidira l'opzioni cum'è i kioschi self-service per migliurà l'efficienza è a qualità di serviziu.I kioschi self-service sò assai populari in u campu di fast-food, chì permettenu à i clienti di inserisce ordini direttamente è riducendu i tempi di attesa.

 

Pigliendu tutti l'aspettu in contu, pò esse micca faciule di sceglie u pruduttu più satisfacente, ma pudete sceglie una marca rassicurante.U squadra prufessiunale di TouchDisplays farà u megliu per risponde à i vostri bisogni, è s'impegna à pruduce prudutti POS di alta qualità.

 

 

Segui stu ligame per sapè di più:

https://www.touchdisplays-tech.com/

 

 

In Cina, per u mondu

Cum'è un pruduttore cù una vasta sperienza in l'industria, TouchDisplays sviluppa soluzioni intelligenti di toccu cumpletu.Stabbilita in u 2009, TouchDisplays espansione a so attività mundiale in a fabricazioneToccate All-in-one POS,Segnaletica digitale interattiva,Touch Monitor, èLavagna Elettronica Interattiva.

Cù a squadra prufessiunale di R&D, a cumpagnia hè dedicata à offre è à migliurà e soluzioni ODM è OEM soddisfacenti, furnisce servizii di persunalizazione di marca è prudutti di prima classe.

Trust TouchDisplays, custruite a vostra marca superiore!

 

Cuntatta ci

E-mail:info@touchdisplays-tech.com
Numeru di cuntattu: +86 13980949460 (Skype/ WhatsApp/ Wechat)


Tempu di post: 27-May-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Chat in ligna WhatsApp!