L'impurtazioni transfrontaliere di e-commerce di a Cina anu superatu i 100 miliardi di yuan in u 2020.

L'impurtazioni transfrontaliere di e-commerce di a Cina anu superatu i 100 miliardi di yuan in u 2020.

Nutizie u 26 di marzu. U 25 di marzu, u Ministeru di u Cummerciu hà tenutu una cunferenza stampa regulare. Gao Feng, un portavoce di u Ministeru di u Cummerciu, hà rivelatu chì a scala d'impurtazione transfrontaliera di e-commerce di u mo paese hà superatu i 100 miliardi di yuan in u 2020.

Dapoi u lanciu di u prughjettu pilotu d'impurtazione di vendita al dettaglio di cummerciu elettronicu transfrontalieru in nuvembre 2018, tutti i dipartimenti è e lucalità pertinenti anu esploratu attivamente, migliuratu continuamente u sistema puliticu, standardizatu in u sviluppu è sviluppatu in standardizazione. À u listessu tempu, i sistemi di prevenzione è cuntrollu di i risichi è di supervisione si migliuranu gradualmente. A supervisione durante è dopu l'eventu hè putente è efficace, è hà e cundizioni per a replicazione è a prumuzione à una scala più grande.

Hè statu signalatu chì u mudellu d'impurtazione di e-commerce in linea significa chì e cumpagnie di e-commerce transfrontaliere mandanu uniformemente merci da l'esteru à i magazzini naziunali per mezu di l'approvvigionamentu centralizatu, è quandu i cunsumatori facenu ordini in linea, e cumpagnie di logistica li consegnanu direttamente da u magazzinu à i clienti. In paragone cù u mudellu di compra diretta di e-commerce, e cumpagnie di e-commerce anu costi operativi più bassi, è hè più cunveniente per i cunsumatori naziunali fà ordini è riceve merci.

https___specials-images.forbesimg.com_imageserve_5df7fb014e2917000783339f_0x0


Data di publicazione: 26 di marzu di u 2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Chat in linea WhatsApp!