Per accelerà a creazione di un novu mudellu d'apertura di Sichuan-Chongqing à u mondu esternu, aduprà pienamente e ricche risorse di u Cunsigliu Cinese per a Prumuzione di u Cummerciu Internaziunale è u mecanismu di cuuperazione multibilaterale trà u mo paese è altri paesi in u mondu per serve a custruzzione di u circulu ecunomicu à doppia cità Chengdu-Chongqing. U 15 d'aprile, u Cumitatu di Prumuzione di u Cummerciu Internaziunale Cinese, u Guvernu Populare di a Pruvincia di Sichuan è u Guvernu Populare di u Municipiu di Chongqing anu firmatu l'"Accordu di Cuuperazione per a Prumuzione di a Custruzzione di u Circulu Ecunomicu à Doppia Città Chengdu-Chongqing" in Chengdu.
U Cunsigliu Cinese per a Prumuzione di u Cummerciu Internaziunale hè a più grande urganizazione di serviziu publicu di u paese per u cummerciu esternu è a cuuperazione ecunomica. Finu à avà, hà stabilitu 391 meccanismi di cuuperazione cummerciale multilaterale è bilaterale cù più di 340 istituzioni omologhe è urganisazioni internaziunali multilaterali pertinenti in 147 paesi è regioni. In u futuru, e trè parti adupreranu pienamente e risorse di u Cunsigliu Cinese per a Prumuzione di u Cummerciu Internaziunale in meccanismi multilaterali è bilaterali per realizà scambii è cuuperazione ecunomica è cummerciale internaziunale in parechji canali è forme. Cumprese u miglioramentu di a rete di cuntattu in i paesi longu a "Cintura è a Strada", a custruzzione di uffizii di rappresentanza à l'esteru è a furnitura di sustegnu è assistenza à l'uffizii di liason lucali di i meccanismi multilaterali.
In termini di cummerciu è investimenti è l'urganizazione di mostre è cunferenze, susteneremu ulteriormente l'espansione di u cummerciu d'impurtazione è d'esportazione è l'investimenti bidirezionali, i servizii di u mercatu esteru, a cuuperazione di capacità, u cummerciu elettronicu transfrontalieru, a participazione di l'imprenditori à visite di altu livellu, ecc., è susteneremu l'urganizazione di grandi mostre è fori in Sichuan È altre attività è susteneremu a participazione attiva di Sichuan à a custruzzione di u Padiglione Cinese à l'Exposizione Mundiale.
Data di publicazione: 23 d'aprile di u 2021
