Analisi di i Vantaghji di l'Applicazione di u Design Fanless

Analisi di i Vantaghji di l'Applicazione di u Design Fanless

brochure di segnaletica digitale

 

Una macchina all-in-one senza ventilatore cù funzioni ligere è sottili offre una scelta megliu per e soluzioni touch, è un rendimentu, affidabilità è una vita di serviziu megliu aumentanu u valore di qualsiasi macchina all-in-one per applicazioni industriali.

 

Funzionamentu silenziu

U primu benefiziu di un disignu senza ventilatore hè l'evitazione di u rumore, postu chì ùn ci hè micca un sonu da l'aria chì hè imbuttatu attraversu e parti da u fan.A macchina mantene a freschezza utilizendu dissipatori di calore per trasfiriri u calore da i cumpunenti generatori di calore internu (cum'è u CPU è i chips di siliciu) à u corpu di lega d'aluminiu all-in-one, è u corpu esterno agisce cum'è un dissipatore di calore gigante è trasferisce. lu calore luntanu.

A implementazione di alcune soluzioni touchscreen richiede un funziunamentu ultra-silenciu di u sistema, postu chì ogni rumore pò esse distracting.Questu include sale operatorie, biblioteche, laboratorii è altri ambienti chì necessitanu una atmosfera tranquilla.

 

Affidabilità

U sicondu benefiziu di l'equipaggiu fanless hè chì hè più affidabile è responsive postu chì i fanali sò u puntu di fallimentu primariu per l'equipaggiu di l'informatica.Dunque, eliminenduli interamente da e soluzioni touchscreen, i sistemi sò diventati più durable è affidabili.

Inoltre, i fanless all-in-one sò più responsive cà i dispositi regulari perchè presentanu unità di u solidu, chì anu una velocità di trasferimentu di dati più altu ch'è i dischi duru tradiziunali è ùn anu micca platti spinning propensi à fallimentu, cusì aumentendu l'affidabilità di u sistema.

 

Disegnu compactu

U disignu fanless reduce u gruixu di u corpu occupatu da u fan, chì permette chì u spaziu trà u pannellu di casu è u hardware per esse u più vicinu pussibule à u puntu criticu, chì ghjoca un rolu cruciale in slimming, facendu ideali per mette in un locu. ottima scelta per spazi chjuchi o spazii stretti.Siccomu ùn anu micca bisognu di rinfrescante, ponu esse facilmente installati in l'equipaggiu di fabricazione o chioschi, cum'è armari, pareti o tetti.

 

Siccomu i fanless all-in-one necessitanu menu putenza cà l'urdinatori di cunsumatori, questu li rende una grande opzione per implementazioni industriali.Dunque, sè vo circate un rendimentu di qualità industriale da una macchina touch all-in-one, TouchDisplays hà sviluppatu prudutti senza fan per ambienti di travagliu di qualità industriale.Cum'è un fornitore di servizii ODM è OEM cù parechji anni di sperienza di fabricazione, TouchDisplays si focalizeghja nantu à migliurà u costu di l'efficacità di i prudutti, tenendu in contu u rendiment è a robustezza, è fucalizza nantu à risolve i bisogni di i clienti per furnisce a megliu suluzione.

 

Segui stu ligame per sapè di più:

https://www.touchdisplays-tech.com/

 

 

In Cina, per u mondu

Cum'è un pruduttore cù una vasta sperienza in l'industria, TouchDisplays sviluppa soluzioni intelligenti di toccu cumpletu.Stabbilita in u 2009, TouchDisplays espansione a so attività mundiale in a fabricazioneToccate All-in-one POS, Segnaletica digitale interattiva, Touch Monitor, èLavagna Elettronica Interattiva.

Cù a squadra prufessiunale di R&D, a cumpagnia hè dedicata à offre è à migliurà e soluzioni ODM è OEM soddisfacenti, furnisce servizii di persunalizazione di marca è prudutti di prima classe.

Trust TouchDisplays, custruite a vostra marca superiore!

 

Cuntatta ci

Email: info@touchdisplays-tech.com
Numeru di cuntattu: +86 13980949460 (Skype/ WhatsApp/ Wechat)

 

 

 

soluzione tocuh pos touchscreen sistema pos sistema pos macchina di pagamentu sistema pos hardware sistema pos cashregister terminal POS macchina Puntu di vendita Sistema POS Sistemi POS Puntu di Vendita per Piccole Imprese U megliu Puntu di Vendita Puntu di Vendita per Retail Restaurant Produttore POS Manufacturing POS ODM Puntu di vendita OEM POS touch all in one POS monitor POS accessori hardware POS monitor touch screen touch pc touch display all in one monitor industriale touch signalage macchina indipendente

 


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Chat in ligna WhatsApp!